Marketing

Studeer Marketing en maak van jezelf een sterk merk
Je doorloopt een leertraject dat je onderdompelt in Marketing, Sales, Communicatie en ICT. Spelenderwijs verwerf je een communicatieve en klantgerichte attitude. Specialisten uit de bedrijfswereld leren je alle knepen van het vak. Vrijwel onmiddellijk kun je de opgedane kennis in de praktijk benutten. Als kers op de taart bouw je een uitgebreid netwerk uit. De perfecte start van een snedige commerciële loopbaan. 

marketing.jpg

Niet uit boeken, maar uit de praktijk
In het 1ste jaar test je de opgedane kennis meteen uit in een praktische module. In kleine groepen oefen je tal van commerciële basissituaties. Stap voor stap krijg je meer zelfvertrouwen en commerciële flair. Je haalt meer rendement op je werk en ook bij sollicitaties neemt je slagkracht toe.

Je eigen merk lanceren
In het 2de jaar zet je met een paar medestudenten een marketingproject op. Op basis van een uitgebreid marktonderzoek lanceer je je eigen merk. Alle aspecten van de marketing komen hier aan bod: positionering, prijszetting, distributie, communicatie en verkoop en afsluitend een financieel plan. Op die manier krijg je zicht op de do’s en dont’s van het vak.

Een marketingprobleem oplossen in een reëel bedrijf
Je bent in het 3de jaar aanbeland. Opnieuw krijg je een concrete uitdaging op je bord. Samen met je collega's, je promotor van Mobyus en je externe bedrijfspromotor ga je op zoek naar oplossingen voor een echt marketingprobleem in een reëel bedrijf. Dat proces leg je vast in een eindwerk dat je voor een jury presenteert.

Je merkt het: bij Mobyus staan praktijk en projecten centraal. Je leert in team werken en een team aansturen. Je leert je eigen ideeën en doelstellingen glashelder formuleren. Je scherpt je creativiteit aan. Je verwerft een persoonlijke en commerciële maturiteit. De basis voor een schitterende carrière.

Bert Put, opleidingscoördinator